خرید پله گرد در کرج | خرید پله گرد در تهران | خرید پله دوبلکس در کرج | خرید پله دوبلکس در تهران | قیمت پله گردان | قیمت پله گرد | پله گرد

لوگو استپ متال | سازنده پله گرد

تهران - بازار آهن شاداباد

کارگاه : کرج، میدان استاندارد

راهنمای انتخاب پله گرد لوکس برای زیباتر کردن فضای خانه و ویلای دوبلکس

راهنمای انتخاب پله گرد لوکس برای زیباتر کردن فضای خانه و ویلای دوبلکس

راهنمای انتخاب پله گرد لوکس برای زیباتر کردن فضای خانه و ویلای دوبلکس

راهنمای انتخاب پله گرد

دکور و زیبا سازی فضای خانه بخش مهمی از فرآیند ساختمان سازی است که گاهی اوقات به آن بی توجهی‌ می‌شود. در خیلی از خانه‌ها تزئینات تنها به کاغذ دیواری و نهایتا چند تابلو محدود‌ می‌شود. این در حالی است که با دکوراسیون راه پله‌ها و پله‌های قسمت‌های مختلف منزل‌ می‌توان فضایی لوکس و شیک ایجاد نمود. امروزه تنوع پله‌ها خیلی افزایش یافته است و به راحتی‌ می‌توانید متناسب با سبک منزل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر‌ می‌خواهید در مورد لوکس کردن فضای ویلا و خانه با استفاده از پله گرد اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پله گرد لوکس - استپ متال
پله گرد لوکس – استپ متال

پله گردان چیست؟

پله گرد یا گردان نوعی پله است که در اشکال مختلف تولید شده و در ساختمان‌ها و فضاهای متفاوتی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. این پله‌ها دارای شکلی به صورت چرخشی و گرد هستند و به صورت گردان حول یک محور مرکزی طراحی‌ می‌شوند. به بیانی دیگر این نوع پله‌ها از یک سر شروع‌ می‌شوند و به طور پیوسته در اطراف یک محور مرکزی‌ می‌چرخند تا به سر انتهایی برسند. پله‌های گردان با توجه به شکل منحصر به فردی که دارند دارای جذابیت خاصی هستند، به همین دلیل در طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی استفاده‌ می‌شوند.

پله گردان چیست - استپ متال
پله گردان چیست – استپ متال

انواع طراحی پله‌های گرد

پله دکوراتیو گرد از تنوع بالایی برخوردار است و در مدل ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید‌ می‌شود، ازاین‌رو متناسب با هر محیطی‌ می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده نمود. از نظر متریال این پله‌ها شامل پله گرد فلزی، پله گرد استیل، پله گرد بتنی، پله گرد چوبی و …می شود. از لحاظ مدل نیز این پله‌ها به مدل‌های پله گرد دو محور باکس، پله گرد دو محور ورق، پله گرد زیر محور، پله گرد تک محور کنسولی، پله مارپیچ، پله گرد محور مرکزی برش خورده اشاره نمود.

بنابراین با توجه به تنوع بالای این پله‌ها به راحتی‌ می‌توان با انتخاب مناسب مدل و متریال متناسب با فضای محیط دکوراسیونی جذاب و خیره کننده خلق نمود. هر چقدر که این طراحی پیچیده‌تر باشد و مصالح مصرفی و فرآیند طراحی و اجرا جزئیات بیشتری داشته باشند و با توجه به میزان تخصص و مهارت فرد هزینه بالاتری خواهد داشت.

انواع طراحی پله‌های گرد - استپ متال
انواع طراحی پله‌های گرد – استپ متال

مزایای استفاده از پله گردان

با خرید پله گرد و استفاده از این نوع پله‌های زیبا در فضای داخلی و خارجی منزل ضمن زیبایی بخشیدن به دکوراسیون آن‌ می‌توان از مزایای این پله‌ها نیز بهره مند گردید که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·        برخورداری از جذابیت ظاهری بالا

شکل گردان به این پله‌ها طراحی خاص و جذابیت بصری بالایی بخشیده است و‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در بهبود ظاهر محیط داشته باشد.

·        صرفه جویی در فضا با پله گرد

این پله‌ها طراحی فشرده‌ای دارند و‌ می‌توان به راحتی از آن‌ها حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود و به صرفه جویی در فضا پرداخت.

·        استحکام و پایداری پله گر

ازدیگر مزایای پله گرد‌ می‌توان به استحکام و پایداری آن اشاره نمود. به طوری که به خوبی‌ می‌توانند بارهای سنگین را تحمل نمایند. استفاده از اتصالات قوی و صحیح موجب تضمین پایداری این پله‌ها شده است.

·        سهولت در استفاده

این پله اگر چه شکل گردانی دارند، اما استفاده از آن‌ها به راحتی امکان پذیر است و زاویه شیب پله‌ها و قطر آن‌ها به گونه ای است که موجب سهولت حرکت روی آن‌ها شده است.

قیمت پله گرد - استپ متال
قیمت پله گرد – استپ متال

قیمت پله گرد

یکی از مهم‌ترین چالش‌های افراد هنگام ساخت سازه و تزئین دکوراسیون آن هزینه آن‌ها است. بخشی از این هزینه به پله‌ها و راه پله‌ها ختم‌ می‌شود. هزینه انواع پله گرد با توجه به موارد مختلفی تعیین‌ می‌شود که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به قیمت متریال، هزینه طراحی و نقشه کشی، ساخت و اجرا اشاره نمود. البته علاوه بر موارد ذکر شده پارامترهایی مانند ابعاد و اندازه ها، ارتفاع، نوع طراحی پله، جنس سازه، مدت زمان و محیط ساخت نیز نقش مهمی در قیمت گذاری پله‌های گرد دارند.

لازم به ذکر است که در هنگام انتخاب پله گردان علاوه بر قیمت باید کیفیت ساخت و جنس و زیبایی این پله‌ها نیز توجه نمود. زیرا تاثیر بسزایی در زیباتر کردن فضای منزل و ویلاهای دوبلکس دارد. بنابراین باید ساخت آن را حتما به شرکت‌های معتبر در این زمینه سپرد.

خرید پله گرد - استپ متال
خرید پله گرد – استپ متال

خرید پله گرد

شرکت‌ها و گروه‌های مختلفی در زمینه ساخت انواع پله‌ها در نقاط مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند. اما مهم ترین مسئله در هنگام تزئین و دکوراسیون منزل انتخاب سازنده حرفه‌ای برای پله‌ها است. در واقع باید مجموعه مهندسی را برای این منظور انتخاب نمود که سال‌ها تجربه و پروژه‌های موفق بسیاری داشته باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر ساخت پله‌های ساختمان خود را به آن‌ها بسپارید.

پله گرد لوکس - استپ متال
پله گرد لوکس – استپ متال

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این حوزه استپ متال است. این مجموعه با بیش از 50 سال سابقه درخشان از با کیفیت ترین متریال برای ساخت انواع پله‌ها استفاده‌ می‌کند و با تضمین کیفیت و قیمت تمامی پروژه‌های خود را با گارانتی به اتمام‌ می‌رساند. همچنین با بهره گیری از تیم متخصص و متعهد خود تمامی پروژه‌ها در اسرع وقت و با بهترین عملکرد ممکن در اختیار مشتریان قرار‌ می‌دهد. همین مسئله موجب جلب رضایت مشتریان شده است. ازاین‌رو شما نیز با اطمینان خاطر‌ می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و ساخت پله‌های راه پله و بخش‌های مختلف منزل خود صنایع تولیدی استپ متال مراجعه کنید و با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 

خرید پله گرد در کرج - استپ کتال
خرید پله گرد در کرج – استپ کتال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.